Kunnallisen jätehuoltoyhtiön Rosk'n Rollin tilaaman asiakaskyselyn mukaan yhtiön asiakkaat ovat tyytyväisiä saamiinsa palveluihin, tiedottaa Rosk'n Roll. Tyytyväisimpiä asiakkaat ovat jäteastian tyhjennykseen, jäteasemien palveluihin ja jäteyhtiön asiakaspalveluun. Palvelut saivat arvosanaksi hieman yli 4, asteikon ollessa 1–5.
Kriittisimmin asiakkaat arvioivat eko- ja sekajätepisteitä (3,86/5) sekä vaarallisen jätteen keräysverkostoa (3,60/5). Avoimissa vastauksissa kehittämiskohteina mainittiin jäteasemien aukioloajat, hinnoitteluperusteet ja jäteneuvonta. Hieman yli puolet vastanneista toivoi lisätietoa jätehuollosta, lähinnä lajittelusta ja jätteiden hyödyntämisestä.
Kysely oli sisällöltään lähes samanlainen kuin viime vuonna. Kyselyn toteutti Innolink toukokuussa 2022 ja siihen vastasi yhteensä 1 187 vakituista ja vapaa-ajan asukasta Itä- ja Länsi-Uudeltamaalta.