Karviaisen puhelinpalvelun uudistuksella haetaan tehokkuutta ja tasalaatua: "Puhelintyö on tehokkaampaa kun sille on varattu oma aika"

Perusturvakuntayhtymä Karviainen uudisti viime vuoden loppupuolella puhelinpalvelukäytäntöjään. Karviaisessa aloitti 17. marraskuuta 2021 toimintansa hoidon tarpeen arviointiin keskittyvä hta-keskus.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa Karkkilan Tienoo digi ja pääset lukemaan kaikki Karkkilan Tienoon sisällöt.

Tilaa 1 kk 1 €

Digitilauksen sisältö

  • Karkkilantienoo.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi